23:38

Blogowe Mikołajki - A.D. 2016.

Witajcie! 

Trochę się u mnie pozmieniało w życiu prywatnym, nawet nie trochę. Ale jakoś żyję, nie dałam się. Uważam, że niektóre sytuacje, które nas dotykają, są po to, żeby stać się silniejszym. 

Mimo, iż mam 25 lat (serio?!) nadal uwielbiam dostawać prezenty. Nie tylko na imieniny, urodziny, czy Dzień Kobiet. Również 6 grudnia, cieszę się jak mała dziewczynka z prezentów od Mikołaja.
W tym roku, podobnie jak w poprzednich latach wzięłam udział w blogowych mikołajkach, tym razem organizowanych przez Mariolę z bloga Praktycznie Kosmetycznie.

Prezent dla mnie przygotowała Magda z bloga The Women Life.


Zdjęcia są bardzo kiepskiej jakości, ponieważ teraz jest masakra ze światłem :(

Zawartość: 



Jestem bardzo zadowolona z paczki, wkrótce zaczynam testowanie.


A Wy brałyście udział w takiej akcji? Co o tym myślicie?

5 komentarzy:

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger