22:08

Zdjęciowy przegląd lipca, sierpnia i września.

Widzę, że jestem nieźle do tyłu ze zdjęciowymi posumowaniami. W ogóle jestem do tyłu z recenzjami. Mam nawet zapisane, ale nie ma komu publikować. W dodatku jestem chora.. No dobra koniec narzekania.
Popatrzcie co się działo u mnie w tych miesiącach. Ogólnie to pracowałam i pracowałam, ale miałam okazję pojechać w Bieszczady, być na weselu, czy odwiedzić Szczawnicę.


Początkiem lipca wybrałam się do Rzeszowa na "małe" zakupy. 


Nie mogłam nie kupić tej obroży. Znowu poczułam się jak w podstawówce. || Pokochałam kwiaty.


Lato, nie lato kąpiel musi być. || Basenowo.  || Imprezowo.  || Zakupowo


Piękne błękitne niebo <3


Kilka razy była burza.


Czasami jadłam owsiankę, ale tylko czasami.  || Śniadanie w łóżku! || Arbuz, coś wspaniałego || Pizza, brawo ja! || Smerfowy sernik || Oreo! || Lubię robić przetwory!


1 sierpnia byłam na weselu.  || A końcem miesiąca spotkałam się z podkarpackimi blogerkami.


Na początku miesiąca byłam w Bieszczadach, a końcem w Szczawnicy. Kocham te miejsca!


Selfie ||  Balkoning  || Nowe włosy


Nudy w pracy (aż dziwne)  || Przerwa || Jakieś outfity


Książkohilzm  || Leniwy poranek || Wybierz się człowieku na przejażdżkę || W końcu mam wzornik!


|| Książka + lód = idealny wieczór  || Prezent imieninowy  || Małe grzeszki :(


Lód z dzieciństwa znalazłam w jakiejś dziurze za Polańczykiem || Milka, Oreo - wspaniałości | Rogal z dżemem 


Piękne niebo <3


Kilka outfitów :)


|| Porządna burza na zakończenie sezonu || Zachód  || Pełnia


Oczywiście książka || Pies-sprężyna || Szampan || Wspaniałe stulecie || Manicure || Koncert Maleo || Świeczki || Koteł na paznokciach


Krokodyl z ciasta drożdżowego || W-z || Ciastko z odpustu || Sernik || Ulubiony lód || Domowa pizza || Naleśniki z parówką


|| Herbata, kawa musi być! || Smaki dzieciństwa!


Nawet nie wiem kiedy przeleciały mi te miesiące! Ale było super. A Wy co robiłyście na wakacjach?


P.S. Tęsknię za ciepłem!


6 komentarzy:

  1. Super foto-migawka :o)

    Tez tęsknie za latem i wakacjami :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie przeglądy :)) świetny mix :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfekcyjna kobieta to suka :D mam cz 1
    Zapraszam do mnie na rozdanie
    http://miszmaszgirl.blogspot.com/2015/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger