wtorek, 27 października 2015

Argan Star - odżywka dwufazowa kreatynowo-arganowa.

Witajcie! Nadal jestem chora, trafia mnie już to! Ale cóż, leczę się i mam nadzieję, że przejdzie do jutra.
Jak przystało na włosomaniaczkę przetestowałam mnóstwo odżywek do włosów. Niektóre okazały się prawdziwymi cudami, inne zaś totalnymi bublami. Czy odżywka Argan Star jest cudem czy bublem? Zapraszam do recenzji.

Nawilża, rozplątuje i chroni włosy bez obciążania. Dzięki specjalnie zrównoważonej i lekkiej formule otula włosy nadając im ton, objętość i połysk. Zawiera olej arganowy i białka keratynowe, co gwarantuje odbudowę struktury włosa, wyrównanie porowatości i odżywienie. Włosy łatwiej się rozczesują i piękniej się prezentują.
Sposób użycia: Po umyciu osusz włosy, spryskaj na całej długości i końcówki. Wmasuj delikatnie. Nie spłukuj. Wstrząsnąć przed użyciem.

Pojemność: 200 ml

Cena: 21,50 zł

Dostępność: Ambasada Piękna

Skład: Aqua ( Water ), Cyclopentasiloxane, Polyquaternium 16, Argania Spinosa Kernel Oil, Hydrolyzed
keratin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Panthenol, Propylene Glycol, Trimethylsilylamodimethicone,
Phenyl Trimethicone, Polyquaternium 11, C11-15 Pareth-5, C11-15 Pareth-9, Parfum ( Fragrance ),
Citric Acid, Benzyl Alcohol, Hexyl Cinnamal, Linalool, Polyamide-2, Limenelle, Geraniol, Coumarin,
Citronellol, C.I. 19140 ( FD&C YELLOW 5 ), Methylchloroisothiazolinone, C.I. 14700 ( FD&C RED 4 ),
Methylisothiazolinone, C.I. 42090 ( FD&C Blue 1 ).



Odżywka mieści się w wygodnej, plastikowej butelce, z pompką z atomizerem. Butelka jest przezroczysta, dzięki czemu możemy zobaczyć ile produktu pozostało. Produkt jest wodnisty, pachnie przepięknie. Jest to słodki, przyjemny zapach. Odżywka jest dwufazowa, więc jak wiadomo przed użyciem należy wstrząsnąć.

Produkt używałam na mokre, umyte włosy, tak jak każdą odżywkę na długości włosów.

Włosy łatwo się rozczesywały, były miękkie, odżywione. Odżywka nie obciąża włosów, nie przetłuszcza.

Jest bardzo wydajna!

Bardzo ją polubiłam. Rzecz jasna, ze względu na działanie, ale i również za zapach, który pozostawał na włosach, na dobrych kilka godzin.


Gorąco polecam!



Znacie tę odżywkę? Używacie odżywek w spray'u czy tradycyjnych? :)

poniedziałek, 26 października 2015

Zdjęciowy przegląd lipca, sierpnia i września.

Widzę, że jestem nieźle do tyłu ze zdjęciowymi posumowaniami. W ogóle jestem do tyłu z recenzjami. Mam nawet zapisane, ale nie ma komu publikować. W dodatku jestem chora.. No dobra koniec narzekania.
Popatrzcie co się działo u mnie w tych miesiącach. Ogólnie to pracowałam i pracowałam, ale miałam okazję pojechać w Bieszczady, być na weselu, czy odwiedzić Szczawnicę.


Początkiem lipca wybrałam się do Rzeszowa na "małe" zakupy. 


Nie mogłam nie kupić tej obroży. Znowu poczułam się jak w podstawówce. || Pokochałam kwiaty.


Lato, nie lato kąpiel musi być. || Basenowo.  || Imprezowo.  || Zakupowo


Piękne błękitne niebo <3


Kilka razy była burza.


Czasami jadłam owsiankę, ale tylko czasami.  || Śniadanie w łóżku! || Arbuz, coś wspaniałego || Pizza, brawo ja! || Smerfowy sernik || Oreo! || Lubię robić przetwory!


1 sierpnia byłam na weselu.  || A końcem miesiąca spotkałam się z podkarpackimi blogerkami.


Na początku miesiąca byłam w Bieszczadach, a końcem w Szczawnicy. Kocham te miejsca!


Selfie ||  Balkoning  || Nowe włosy


Nudy w pracy (aż dziwne)  || Przerwa || Jakieś outfity


Książkohilzm  || Leniwy poranek || Wybierz się człowieku na przejażdżkę || W końcu mam wzornik!


|| Książka + lód = idealny wieczór  || Prezent imieninowy  || Małe grzeszki :(


Lód z dzieciństwa znalazłam w jakiejś dziurze za Polańczykiem || Milka, Oreo - wspaniałości | Rogal z dżemem 


Piękne niebo <3


Kilka outfitów :)


|| Porządna burza na zakończenie sezonu || Zachód  || Pełnia


Oczywiście książka || Pies-sprężyna || Szampan || Wspaniałe stulecie || Manicure || Koncert Maleo || Świeczki || Koteł na paznokciach


Krokodyl z ciasta drożdżowego || W-z || Ciastko z odpustu || Sernik || Ulubiony lód || Domowa pizza || Naleśniki z parówką


|| Herbata, kawa musi być! || Smaki dzieciństwa!


Nawet nie wiem kiedy przeleciały mi te miesiące! Ale było super. A Wy co robiłyście na wakacjach?


P.S. Tęsknię za ciepłem!


czwartek, 22 października 2015

Kuracja Keratynowa B.app zapobiegająca rozdwajaniu się włosów.

Witajcie! Pogoda iście jesienna. Jest zimno, wczoraj padał deszcz, jutro też ma tak być. Ale nie narzekam. Siedzę w ciepłym domku, czytam książki, sprzątam, ćwiczę. Więc się nie nudzę. Chociaż w któryś dzień muszę się wybrać na spacer po parku. Uwielbiam chodzić po liściach!
Zeszły weekend spędziłam w Krakowie, więc dlatego nic nie pisałam. Potem nie mogłam się ogarnąć. Ale już jestem i nadrabiam nieobecność.

Fluid przeciwko rozdwajaniu się końcówek włosów. Zamyka i uszczelnia naskórek włosa jednorodnym, błonotwórczym filtrem. Nie obciąża włosów.
Sposób użycia: Nanieś produkt na mokre lub suche włosy. Produkt szybko się wchłania. Nie pozostawia śladów, nie przetłuszcza włosów. Bez spłukiwania.

Pojemność: 100 ml

Cena: ok. 22 zł

Dostępność: BOSCO DESIGN ; Rossmann

Skład: Cyclopentasiloxane, Aqua (Water), Dimethiconol, Panthenol, Propylene Glycol, Trimethylsilylamodimethicone, Phenoxyethanol, Acrylates Copolumer, Parfum (Fragrance), C11-15 Pareth-5, C11-15 Pareth-9, Sodium Hydroxide, Ehylhexylglycerin, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone,  Limonene, Hydrolyzed keratin, Geraniol, Citronellol.
 

Kosmetyk znajduje się w plastikowej, poręcznej butelce. Niestety jest nieprzezroczysta i nie widać ile produktu pozostało, nie da się też sprawdzić potrząsając butelką (tak, tak robię tak nieraz). Produkt wydobywa się przez pompkę z odpowiednim otworem. Dodatkowo aplikator jest zabezpieczony nakrętką. Konsystencja jest jak dla mnie w sam raz, chociaż jest lekko płynna i trzeba uważać, by nie spłynęła z dłoni. Jeśli chodzi o zapach, to nie spodobał mi się. Jest trochę mdły i dziwny.

Fluidu używałam na mokrych włosach, na długości. Rzeczywiście końcówki nie rozdwajały się. Produkt nie przetłuszczał włosów, nie wysuszał, nie plątał włosów. 



Znacie ten produkt? :)

czwartek, 15 października 2015

Balea, Cellulite - żel pod prysznic - antycellulitowy.

Witajcie! Nie mogę przeboleć, że w Polsce nie ma dostępu do kosmetyków Balea. Niby można kupić przez Internet, czy czasami stacjonarnie, ale nie ma takiego wyboru, no i ceny pozostawiają wiele do życzenia. Dlatego nadal mam nadzieję, że otworzą jakiś DM, najlepiej w kilku miastach :D

Jako ciekawostkę powiem Wam, że ostatni raz byłam w Niemczech w 2009 roku. I przechodziłam obok DM'u, ale stwierdziłam, że co tam niemieckie kosmetyki i odwiedzałam tylko sklepy odzieżowe. Jaka ja byłam niemądra! Masakra ;D  No, ale mam nadzieję, że uda mi się w następnym roku odwiedzić zachodnich sąsiadów.


Chyba wszystkie kosmetyki Balea polubiłam. Czy ten żel zaliczam do ulubieńców? 


Żel mieści się w poręcznej, plastikowej buteleczce. Opakowanie nie jest zamykane na tzw. klik, tylko zwykłą nakrętką. Pachnie jak.. hmm.. nie potrafię określić zapachu, w każdym razie nie jest zachwycający. Konsystencja jest dobra. Tzn. jest rzadki, ale nie wylewa się z dłoni. W konsystencji można zauważyć drobne ziarenka. 


Otwór jest mały i nie wiem czy ja trafiłam na taki egzemplarz, czy każdy jest taki - otóż, aby wydobyć żel musiałam mocno naciskać butelkę. 


Żel dobrze się pienił, dobrze mył. Nie wysuszał.

Masażer, który myślałam, że pokocham ... znienawidziłam. Był strasznie ostry! Po użyciu skóra była zaczerwieniona, podrapana. Rozumiem, że taki masażer nie może być jakiś milusi, ale bez przesady.

Czy zwalczał cellulit? Sama nie wiem. Nie mam z tym dużego problemu, więc nie męczyłam się z tym "zdzierakiem" (nie mam na myśli żelu). 

Ogólnie nie wierzę w cuda, że jakimś kosmetykiem zwalczę cellulit, rozstępy itp. Owszem, takie kosmetyki są pomocne, ale w połączeniu z ćwiczeniami. Nic nie przychodzi samo, niestety ;D



Skład: AQUA · ALCOHOL DENAT . ETHYLHEXYL STEARATE · DICAPRYLYL ETHER · CAFFEINE · PROPYLENE GLYCOL · PARFUM · PANTHENOL · CARBOMER · DIMETHICONE · CYCLOPENTASILOXANE
ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER · LAMINARIA DIGITATA EXTRACT · SODIUM HYDROXIDE · NIACINAMIDE ·SODIUM HYALURONATE · PHENOXYETHANOL · LIMONENE · BENZYL ALCOHOL · LINALOOL · METHYLPARABEN · GINKGO BILOBA LEAF EXTRACT · PROPYLPARABEN · CI 42090



Znacie ten żel? Lubicie kosmetyki Balea? :)

wtorek, 13 października 2015

Bioelixire, Argan Oil - szampon z olejkiem arganowym.

Witajcie. Wstaję sobie wczoraj rano, patrzę przez okno, a na trawie, na autach leży sobie śnieg. Na szczęście padał deszcz, więc szybko stopniał, ale było mega zimno. Dzisiaj nie pada, ale jest zimno, pochmurno.. Prawdziwa jesień, ale podobno będzie cieplej i ładniej. Oby!

Zapraszam na recenzję szamponu.

Szampon z olejkiem arganowym, przywraca włosom blask i siłę, działa antyutleniająco. Chroni włosy przed smogiem i działaniem innych czynników zewnętrznych. Idealny do włosów matowych i bez życia, delikatny dla skóry głowy. Wzbogacony olejkiem jojoba i słonecznikowym.


200 ml

20,90 zł na stronie Bosco Design 



Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Sodium Cocoamphoacetate, Sodium Myreth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Parfum (Fragrance), Glycol Distearate, Citric Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Cocamide MEA, Laureth-10, Benzyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel Oil, Polyamide-2, Simmondsia Chinensis Oil (Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil), Butylene Glycol, Heliantus Annuus Seed Extract (Heliantus Annuus (Sunflower) Seed Extract), Methylchloroisothiazolinone, C.I. 14700 (FD & C RED 4), C.I. 19140 (FD&C YELLOW 5), Methy­lisothiazolinone, C.I. 42090 (FD & C Blue 1 
 

trudno mi określić, ogólnie pachnie tak sobie

Ani gęsta, ani rzadka. Nie wylewa się z dłoni.
 Szampon mieści się w wygodnej butelce, z dozownikiem. Łatwo się wydobywa z butelki. Dobrze się pieni, dobrze się rozprowadza na włosach. Dobrze myje, rzeczywiście oczyszcza włosy z zanieczyszczeń. Mieszkam w mieście,gdzie powietrze jest mocno zanieczyszczone. Niestety odbija się to na włosach. Po tym szamponie stały się mega nawilżone. Jak po żadnym innym. Są lśniące, sypkie, miękkie. Łatwo się rozczesują. Wielkim plusem jest to, że wspaniale zmywa oleje. Oprócz tego jest wydajny.



Naprawdę bardzo go polubiłam. Gorąco polecam,szczególnie osobom, mieszkającym w dużych miastach.  

Miałyście z nim styczność? :)





niedziela, 11 października 2015

Przegląd promocji.

Dzisiaj kolejna część gazetek promocyjnych. Znowu tyle rzeczy kusi ;) Wybrałam to co mnie najbardziej zaciekawiło.

Jeśli wpadło Wam coś w oko, to kliknijcie w zdjęcie, przeniesie Was do oryginalnego rozmiaru.


https://lidl.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-lidl-12-10-2015,16332/1/

https://lidl.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-lidl-12-10-2015,16332/8/https://lidl.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-lidl-12-10-2015,16332/8/
Zaciekawiły mnie szampony i odżywki z Garniera (klik) i kwiaty.

https://lidl.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-lidl-12-10-2015,16332/18/

https://pepco.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-pepco-09-10-2015,16473/1/

https://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-12-10-2015,16336/1/

https://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-12-10-2015,16336/3/
Chyba się skuszę na tą szczoteczkę, co myślicie?

https://netto.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-netto-12-10-2015,16463/8/
Netto kusi kulkami.

https://superpharm.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-superpharm-01-10-2015,16334/1/

https://superpharm.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-superpharm-01-10-2015,16334/13/
Kolorówki nigdy dosyć!

 https://sephora.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-sephora-14-09-2015,16035/1/

Najnowsze trendy i porady.
https://sephora.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-sephora-14-09-2015,16035/5/

https://sephora.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-sephora-14-09-2015,16035/3/

 https://douglas.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-douglas-01-10-2015,16379/1/


Coś Was zaciekawiło? ;)


Z góry dziękuję za klikanie w obrazki, chętnie się odwdzięczę.
Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (24) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (7) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (4) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (37) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (5) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (10) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (4) Lorea'l (2) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (6) November Rain (1) Odżywka (5) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (6) podkład (5) pomadka (3) puder (5) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (3) tonik (1) Tusz do rzęs (6) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (6) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)

ODWIEDZAM: