23:26

Eveline X-Treme Noir - tusz do rzęs.

Witam. Uhuhuhu dzisiaj wolna sobota! Zrobiłam część porządków w garderobie. Jestem z siebie dumna!

Swoją przygodę z tuszami do rzęs rozpoczęłam w pierwszej gimnazjum, czyli jedenaście lat temu :D
Więc łatwo wywnioskować, że używałam caaałe mnóstwo tuszy. Jedne pokochałam, inne znienawidziłam.

Czy tusz Eveline skradł moje serce? Zapraszam do recenzji.

Intensywna, głęboka czerń maskary X-Treme Noir Ultra Volume & Long sprawi, że Twoje rzęsy nabiorą zjawiskowego i przyciągającego
uwagę wyglądu. Stożkowa szczoteczka z włosia zapewnia precyzyjną aplikację oraz dodaje ultraobjętości przy jednoczesnym wydłużeniu i rozdzieleniu rzęs.


Aksamitna formuła wzbogacona o olej rycynowy i wosk carnauba wzmacnia i dogłębnie odżywia rzęsy. 


Rzęsy są idealnie wytuszowane i rozdzielone od nasady aż po same końcówki!


Nie zawiera parabenów.
Pojemność:
 10 ml
Cena: 

ok. 13 zł
Tusz jest gęsty, jednak nie utrudnia to aplikacji. Minusem jest to, że odbija się na powiekach. Ale od czego są patyczki kosmetyczne? :D
 Trzyma się na rzęsach cały dzień, nie osypuje się. 
Niby wydłuża rzęsy, jednak dla mnie to za mało. Producent zapewnia, że rzęsy są rozdzielone. Nie mogę się nie zgodzić z tym zdaniem.

 
Ze stożkową szczoteczką spotykałam się niejednokrotnie. W sumie to je lubię, ponieważ ułatwiają malowanie w kącikach oczu. 
Raczej nie wrócę do tej maskary. Polecam ją dziewczynom, które zaczynają swoją przygodę z makijażem.
W/w produkt otrzymałam w ramach akcji testowania z Eveline. 
Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.
  

https://www.eveline.eu/




Miałyście ten tusz? Który jest Waszym ulubionym? ;)

14 komentarzy:

  1. Bardzo naturalny efekt. Mój ulubiony teraz to Lash Sensational Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda efekt jest jak najbardziej naturalny :)

      czaję się na ten tusz od kilku miesięcy, a i tak kupuję inne ;D

      Usuń
  2. lubię tusze eveline, ale ja wolę te z silikonowymi szczotami:) ta rzeczywiście daje średni efekt

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dopiero końcem 3 gimnazjum :D
    tuszu z tej firmy nie miałam ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także wolę sylikonowe szczoteczki ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wygląda na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny efekt można uzyskać. Świetny! Jak skończę swój możliwe, że zakupię ;) .

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger