11:21

Sensique Matt Finish Powder - puder.

Witajcie. Chcę Wam przedstawić puder, o którym chyba każda z Was słyszała, być może używała. Czy tanie może być dobre? Zapraszam do recenzji, znajdziecie tam odpowiedź ;)



Od producenta:

 Lekkie pudry o jedwabistej konsystencji. Nowoczesna formuła wzbogacona
o olejki jojoba i aloe vera oraz składniki absorbujące delikatnie matowi skórę. nadaje jej zdrowy wygląd
i chroni cerę przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Idealne do korygowania makijażu. Dostępne 4 odcienie.

Pojemność:

12 g

Cena:

7,99 zł (często są na niego promocje).

Dostępność:

Drogerie Natura

Skład:



Opakowanie:

Plastikowe, dość wytrzymałe na uderzenia. Łatwo się otwiera.

Konsystencja:

Jest dość twarda, ale łatwo nabiera się na pędzel. Z gąbeczką może być gorzej.

Zapach:

Typowy dla pudrów.

Moja opinia:

Nie tworzy efektu maski, dobrze się łączy z każdym podkładem. Matuje na kilka godzin, dobrze kryje to co ma kryć. Nie waży się. Podczas aplikacji lekko się pyli. Nie wysusza skóry, nie podkreśla suchych skórek. Jest dość wydajny. Nie zapycha.


Jak dla mnie jest idealny! Tani, łatwo dostępny. Mógłby jeszcze dłużej matowić, ale wybaczam mu.



Znacie go? :)

14 komentarzy:

  1. Mam ich mapke brązującą i ponawiam kupno za każdym razem gdy się kończy :) jest mało wydajna, ale fajna i wielofunkcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz słyszałam o nim wiele dobrego :) Tani, a skuteczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się z nim nie lubię. Wolę pudry o subtelniejszym wykończeniu. A jeśli już mają matowić to niech matują na amen jak na przykład puder ryżowy MIYO :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubieniec w tej kategorii, choć teraz postanowiłam spróbować czegoś innego. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Miała go dawno temu i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam go w liceum :) Zdecydowanie bardziej lubię pudry sypkie :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger