19:30

Mat od Wibo nr 10.

Od producenta: Matowy lakier do paznokci dla kobiet ceniących sobie wyszukany styl i elegancję. Paznokcie w całkiem nowej, nowoczesnej odsłonie. Intrygujący i nowoczesny manicure.

Cena: ok. 8 zł

Pojemność: 7 ml

Moja ocena: Można go dostać tylko i wyłącznie w Rossmannie, ale to na pewno wiecie. Szczerze nie podoba mi się ten kolor i w sumie nie wiem czemu go kupiłam. Jakoś tak pod wpływem chwili. Żeby ładnie pokrył paznokcie potrzeba dwóch wartsw, tak jak większość lakierów. Lubię jego konsystencję, ponieważ nie leje się. Dość szybko schnie. Efekt jest genialny. Mat taki jaki mi się marzył. Łatwo się rozprowadza, nie tworzy bąbelków. Równie łatwo się zmywa i co jest bardzo ważne: nie odbarwia paznokci. Śmiało się trzyma 3 dni. Niektóre dziewczyny mówią, że matowy efekt trzyma się dzień, ale ja nie mam takiego problemu. Ogólnie jestem zadowolona z efektów i z pewnością kupię inne kolory.

Fajna tapeta, co? :D

Ocena: 5/5



7 komentarzy:

  1. Całkiem fajny ten kolorek, ale ja teraz stawiam na zdecydowanie żywsze odcienie - wiosna za pasem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że jesteś zadowolona, lubię matowe lakiery, szkoda że bardzo źle go widać na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej serii nie miałam jeszcze żadnego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc nigdy nie miałam matowego lakieru do paznokci, ale Twoja recenzja zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie zdjęcia nie oddają koloru:(

    OdpowiedzUsuń
  6. planuję zakup jakiegoś matowego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio skusiłam się na matowy top i teraz zależnie od chęci matuję każdy lakier ze swojej kolekcji ;P

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger