10:58

Pink Spring.

Witajcie! Nie pisałam kilka dni, ale nie miałam czasu. Jak pewno zauważyliście zmieniłam wygląd bloga. Ostatnio na nowo polubiłam kolor różowy. Kiedyś to wręcz go kochałam. Miałam wszystko różowe od majtek po kolczyki, zeszyty, kończąc na opaskach do włosów. Ale szał na róż minął wraz ze skończeniem gimnazjum. Dzisiaj pokażę Wam moją niedzielną stylizację. W końcu zrobiło się ciepło, a dzisiaj wręcz gorąco, bo o 10.50 termometr w cieniu wskazuje 19.9 stopnia. Także wiosna na całego :)
Nie wiem czemu twarz wyszła ciemniejsza od reszty, ale no...

Koszula - sh
Spodnie - nn
Buty - Deichmann
Zegarek - Avon
Torba - River Island

Życzę miłego dnia! Ja tymczasem zmykam gotować obiad :)

Pozdrawiam,
   



3 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz, koszula super.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz :)
    Zapraszam http://egoistki.blogspot.com/ oczywiście za każdą obserwację rewanżuję się

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger